چگونه يک مرد جذاب باشيم؟ ممکن است اين سوال ذهن شما را هم درگير کرده باشد؛ پس به شما توصيه مي‎کنيم که اين مقاله را حتما بخوانيد. جذابيت مرد

ممکن است زماني که از اسرار زيبايي حرف مي‎زنيم، شما به ياد راهکارهاي سخت بيفتيد يا فکر کنيد که اين موضوع فقط مربوط به خانم‎ها است؛ اما حقيقت اين است که زيبايي و جذابيت حق مسلم آقايان هم مي‎‏تواند باشد. با مجله پيام دلتا همراه باشيد.

مرد جذاب

چگونه يک مرد جذاب باشيم؟

زيبايي فقط مخصوص خانم‎ها نيست! جذابيت را همه دوست دارند اما آقايان چطور مي‎توانند ظاهري زيباتر داشته باشند؟ رعايت نکات بهداشتي هنگام اصلاح صورت يا خارج شدن از منزل و استفاده از مواد آرايشي- بهداشتي طبيعي و مناسب آقايان مي‎تواند تا حد زيادي به زيبايي و جذابيت آنها کمک کند.

شستن صورت با پاک‎کننده‎هاي طبيعي

اغلب مردها صورت‎شان را پس از بيدار شدن از خواب شبانه مي‎شويند. در طول شب، سلول‎هاي پوستي شروع به بازسازي مي‎کنند و سلول‎هاي مرده و چربي روي پوست باقي مي‏‎مانند. پوست براي نفس کشيدن نياز به فضا دارد، فضايي عاري از سلول‏‎هاي چرب و مرده؛ از همين رو زدودن اين سلول‎هاي مزاحم براي تنفس پوست حياتي است. براي شست و شو از پاک‎کننده‎‏هاي مرطوب استفاده کنيد و آن را با آب ولرم از روي صورت‎تان پاک و براي خشک کردن صورت نيز از يک حوله نرم استفاده کنيد.

پاکيزگي پوست

پوست مردان تقريبا” 15 درصد چرب‎تر از پوست ن و به طور مشخصي از منافذ بزرگ‎تري برخوردار است و معناي آن اين است که سريع‎تر و بيشتر آلوده مي‎شود؛ بنابراين خيلي مهم نيست که يک آقا چه نوع پوستي دارد بلکه تميز نگه داشتن آن اهميت به سزايي در جذابيت، شادابي و جواني شخص دارد.

محصولات پاک‎کننده بايد تا حد امکان بدون مواد شيميايي يا به قول معروف تا حد زيادي طبيعي باشند. صابون‎هاي دئودورانت نبايد براي صورت استفاده شوند. يک ساينده يا اسکرآب براي سلامتي پوست (به خصوص مردان) اساسي است؛ چون سلول‎هاي مرده را برمي‎دارد و سطح صورت را نرم مي‎کند و اين عمل سايندگي را بايد بدون آسيب رساندن به پوست انجام داد.

هميشه بعد از اصلاح و تميز نمودن از يک مرطوب‎کننده سبک بخصوص در نواحي گردن استفاده کنيد. ويتامين E خالص يا روغن آلوئه‎ورا مرطوب‎کننده‎هاي بسيار خوبي هستند که به شکل مايع يا کپسول استفاده مي‎شوند، شما مي‎توانيد يک کپسول را بشکنيد و روغن آن را مستقيما” روي پوست بماليد. به خاطر داشته باشيد، رطوبت در نواحي حساس پوست (به خصوص در نواحي زير چشم) خيلي مهم است. در اين ناحيه به هيچ وجه چربي ترشح نمي‎شود و جايي است که گذشت سن را نشان مي‌دهد.

مرد جذاب

خداحافظي با ريش‎تراش ارزان‎قيمت

اکثر مردها به طور ميانگين پنج بار در هفته اصلاح مي‎کنند. تيغ با کيفيت علاوه بر اينکه طول عمر بيشتري دارد، صورت را نمي‎خراشد؛ پس تيغي را براي اصلاح انتخاب کنيد که متناسب با حساسيت پوست و درشتي تارهاي ريش‎تان باشد.

هيچ‎گاه بدون ژل يا کف اصلاح نکنيد

پوست مردها براي اصلاح صورت به رطوب نياز داريد. بايد بدانيد که پوست خشک به سرعت خراشيده و زخم مي‎شود.

مراقبت‎هاي پس از اصلاح را فراموش نکنيد

اصلاح صورت باعث از بين رفتن لايه رويي پوست مي‎شود. بهتر است آقايان براي خودشان يک کيف اصلاح داشته باشند؛ مثلا براي مرطوب کردن پوست و بازسازي اين لايه از افتر‎شيو استفاده کنيد.

هرگز خانه را بدون استعمال کرم ضد آفتاب ترک نکنيد

مراقبت از پوست و مو و در کل زيبايي، در تابستان زحمت دو چندان دارد. مصرف کرم‌ها يا لوسيون‌هاي ضد آفتاب را به خصوص در فصل تابستان فراموش نکنيد؛ زيرا مهم‎ترين و بزرگ‎ترين محصولات در باره زيبايي پوست هستند، به خصوص که بيشتر آقايان ساعت‎هاي زيادي در طول روز در معرض آفتاب و گرما قرار مي‎گيرند.

بهترين کرم ضد آفتاب براي آقايان، کرمي حاوي مرطوب‎کننده با اس پي اف 30 درصد است. مرداني که از کرم ضد آفتاب استفاده نمي‎کنند، بيشتر در معرض خطر صدمات ناشي از نور آفتاب و انواع سرطان‎هاي پوست قرار مي‎گيرند.

همچنين بخوانيد:

12 خاصيت شگفت‎ انگيز آب برنج

رنگ مو و عوارض آن در بارداري

زالو ؛‌‌ کرم سياه درمانگر

روغن خراطين ؛ اکسير جواني

فوايد دوش آب سرد


deltagoonagoon پوست ,اصلاح ,صورت ,استفاده ,آفتاب ,کنيد ,استفاده کنيد ,اصلاح صورت ,قرار مي‎گيرند ,براي اصلاح ,سلول‎هاي مرده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بسته بندی اثاثیه منزل ساوند کلود | آهنگ های جدید و برتر آموزش گنگ موزیک instagram توس رایانه ::::::::::: همه چیز همین جا